Blondin goes Brunett

Kom nyss hem från min min min älsklign sov där inatt ;)
Är lite nervös för i morgon ska jag till trisören och bli brunett igen som förr :s för mitt hår blev så slitet av att blonderas 24/7 typ så har fått klippt det ganska mycket och haft värsta fete utväxten hela sommaren hata hata hata !
Imorgon ska jag oxå in till stan och fixa nya långa lockiga bruuuna hårförlägningar hihi,
har länktat så man kan dö efter långt hår när jag haft mitt axel långa blonda hår.
EXTREAME MAKEOVER säger jag bara på imorgon.
Amanda min smutsunge ska oxå med till stan imorgon inte träffats på länge saknat saknat sakat !
Tänkte lägga upp en bild på mig i blond hår och i brunt hår , kommenter gärna vilken hårfärg som va bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0